Frågor och svar
Du ska då anmäla detta direkt hos ombudet när du hämtar ut försändelsen. Kolla därför noga att försändelsen är hel när du får den av ombudet.
Därefter kontaktar du vår kundtjänst så snabbt som möjligt och beskriver skadan. Ange även det ärendenummer du fick av ombudet när du anmälde skadan.
Ojdå, ber om ursäkt men detta kan vi enkelt lösa!
Skicka ett mail till info@gneis.se med följande innehåll:
- Ordernummer
Fullständigt namn alt. kundnummer
Vilken vara som är fel (inkl. färg och storlek)
Vad du har fått istället
Innan du gör något annat - skicka ett mail till info@gneis.se med följande innehåll:
- Ordernummer
Fullständigt namn alt. kundnummer
Kort om vad du vill reklamera (gärna tillsammans med en beskrivande bild)
Invänta sedan svar från oss innan du gör något mer, vi återkommer till dig så snart som möjligt! Den reklamerade varan ska alltså inte skickas tillbaka till vårt lager.