Frågor och svar
Normalt så får vi endast påfyllning två gånger per år, men om du undrar kan du alltid kontakta oss på Kundtjänst och fråga.
Välj den ort du bor i eller som finns närmast dig och välj sedan ett passande ombud. Om du inte hittar din ort så kan du höra av dig till kundtjänst så hjälper vi dig!
Notera att du ska ange ortsnamnet, dvs skriva Farsta och inte Stockholm om du t ex bor i Farsta.
Skriv då in mottagarens uppgifter vid betalningen, kom även ihåg att välja ett ombud nära mottagaren.
När du lägger en order som ska skickas till någon annan kan du inte välja att betala med faktura. Detta är en säkerhetsåtgärd för att undvika att man beställer i någon annans namn. Du kan istället välja att betala med kort, bankkonto eller direktöverföring.
När du har lagt din order så skickar vi dig en orderbekräftelse på mailen.
Det kan ha fastnat i ditt spamfilter, kolla där först. Lägg gärna till order@gneis.se i din adressbok för att undvika att mailen inte kommer fram.
Annars kanske din mailadress blivit felstavad? Kontakta vår kundtjänst så kan vi hjälpa dig vidare.
Efter att du har bekräftat ordern har du 30 minuter på dig ifall du vill ändra något i eller avbeställa din order. Du kan då kontakta oss på order@gneis.se så hjälper vi dig med detta.
All betalning sker via Klarna som erbjuder en rad olika betalsätt inklusive kortbetalning, direktbetalning, Klarna-konto och faktura. Klarna garanterar säkerheten för alla betaltransaktioner. Om du vill veta mer kan du läsa mer i Klarnas köpvillkor och vill du hellre prata med dem når du Klarnas kundtjänst på telefon 08-120 120 25.