My webpage My webpage

BESTÄLLNING

Frågor och svar

Artikeln jag vill ha finns inte i lager, när kommer det påfyllning?

Normalt så får vi endast påfyllning två gånger per år, men om du undrar kan du alltid kontakta oss på Kundtjänst och fråga.

Hur hittar jag mitt ombud?

Välj den ort du bor i eller som finns närmast dig och välj sedan ett passande ombud. Om du inte hittar din ort så kan du höra av dig till kundtjänst så hjälper vi dig!

Notera att du ska ange ortsnamnet, dvs skriva Farsta och inte Stockholm om du t ex bor i Farsta.

Hur lägger jag en order som skickas till någon annan?

Skriv då in mottagarens uppgifter vid betalningen, kom även ihåg att välja ett ombud nära mottagaren.

När du lägger en order som ska skickas till någon annan kan du inte välja att betala med faktura. Detta är en säkerhetsåtgärd för att undvika att man beställer i någon annans namn. Du kan istället välja att betala med kort, bankkonto eller direktöverföring.

Hur vet jag att min order har gått igenom?

När du har lagt din order så skickar vi dig en orderbekräftelse på mailen.

Jag har inte fått någon orderbekräftelse, vad gör jag nu?

Det kan ha fastnat i ditt spamfilter, kolla där först. Lägg gärna till order@gneis.se i din adressbok för att undvika att mailen inte kommer fram.

Annars kanske din mailadress blivit felstavad? Kontakta vår kundtjänst så kan vi hjälpa dig vidare.

Kan jag ändra något i eller avbeställa min redan lagda order?

Efter att du har bekräftat ordern har du 30 minuter på dig ifall du vill ändra något i eller avbeställa din order. Du kan då kontakta oss på order@gneis.se så hjälper vi dig med detta.

Betalningar

All betalning sker via Klarna som erbjuder en rad olika betalsätt inklusive kortbetalning, direktbetalning, Klarna-konto och faktura. Klarna garanterar säkerheten för alla betaltransaktioner. Om du vill veta mer kan du läsa mer i Klarnas köpvillkor och vill du hellre prata med dem når du Klarnas kundtjänst på telefon 08-120 120 25.

✅  Skickas nästa vardag

✅  Klarna betalning

✅  Öppet köp & bytesrätt i 14 dagar

✅  Leveranstid: 1-4 arbetsdagar

Vi är Gneis funktionskläder

Vi gillar natur, vi gillar väder och vi gillar barn. Vi tycker att världens bästa lekplats är utomhus och att barnen förtjänar världens bästa utekläder.

Som barnens självutnämnda ambassadör kämpar vi för detta och för att alla vuxna ska förstå hur viktigt deras val av utekläder är för deras barn.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Med din prenumeration godkänner du vår integritetspolicy och du kan förstås när som helst avregistrera dig från nyhetsbrevet.

Kundtjänst

På vår kundtjänstsida hittar du svar på de flesta frågor kring ditt köp. Vi har även lärorika guider liksom en detaljerad storlekshjälp för varje produkt.

Du kan förstås även mejla eller ringa oss 😊

Telefon: 0920-420 180 • E-post: info@gneis.se


Facebook

Youtube

Instagram

Rock Group Sweden AB

Varvsgatan 41  •  972 32 Luleå

Telefon: 

0920-420 180

E-post: 

info@gneis.se

Org.nr: 

556704-7484